Mám to, mám to, mám tooo!!!!

Dnešní článek bude jen velmi stručný, protože vyčerpáním doslova "padám na hubu".

UDĚLALA JSEM POPITEVÁK!!!!!!!! 

http://www.yagnaum.com/blog/wp-content/uploads/2012/09/WhichStepHaveYouReached.png
Jsem nejšťastnější na světě, protože to pro mě fakt nebyla sranda a začala jsem se na to učit sakra pozdě. Ale prostě MÁM TO! Na krásné kulaťoučké déčko (v Brně je stupnice A-E, F - neprospěl, takže D = 2-).


Takže se mám krásně :) Dnes jsem ale fakt strašně unavená, teď jsem 3 dny seděla s hlavou v knížkách doslova od rána do večera a dnes v noci jsem spala 4 hodiny, což je strašné, nechápu, jak takto může někdo normálně fungovat (zdravím, medičko z LF HK). Jdu se trochu vyspat, pak s mamkou nazdobíme stromek a Vánoce můžou začít. Jupí!

Než se ale rozloučím, mám pro vás seznam článků, na které se můžete těšit:

- chystám se sepsat podrobný článek o předmětech v 1. semestru + přidám materiály, rady, tipy, takže zde najdete i podrobný článek o pitvách z anatomie (dále o biofyzice, anatomii jako takové, latině, angličtině a biologii) - jako bonus v každém článku najdete i hodnocení vyučujících podle nás - studentů

- také jsem připravená napsat článek o průběhu tohoto zkoušení a svých vlastních otázkách s pocitech, výpadku a zmatkování (:D) - aneb neberte si ze mě příklad!

- a jako poslední také ještě chci sepsat nějaké další rady a tipy k přijímačkám, jelikož se začnou od začátku Nového roku nekompromisně přibližovat

- bohužel fotočlánku 2 se tento semestr už nedočkáte ( :( ) - ale slibuji, že příští semestr ano!

Co mě čeká ve zkouškovém období?
4.1. - zápočťák latina (přeložila jsem to, nezvládla bych to zítra :/)
5.1. - 2. průběžný test z biologie
7.1. - kolokvium z antické mytologie (please don't ask :D)
8.1. - zápočťák biofyzika

14.1. - ZKOUŠKA BIOFYZIKA

(Jinak u nás je první týden v lednu braný ještě jako normální výukový, tak proto je to tam tak nakupené.)

A poslední věc - dnes mám narozeniny. A musím se pochlubit, protože jsem dostala opravdu dárek, co mě strašně moc potěšil.

Od mé milované kamarádky Zuzanky :)
Tak už jen 5,5 let ;D
© Zatím nadšená
A samozřejmě vám přeji krásné Vánoce, bohatého Ježíška a pořádně si odpočiňte a naberte síly do Nového roku, který bude určitě ještě lepší než tento! 
Já jdu spát :)

Pápá děti
Zatím nadšená.

Komentáře

  1. Už to vidííím, moc gratuluju!! :-)
    A pořádně se vyspi :D Úplně to chápu, i když já během pitev chodila spát v půl desátý, protože jsem byla úplně vyřízená a stejně jsem se už nic nenaučila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to teda přepískla jen ten jeden den :D Ale i tak mi bylo dost hrozně, ale už jsem čilá jako rybička :) Krásné Vánoce, Lapinko!! A děkuji za gratulaci :)

      Vymazat
  2. Najlepšie sme ! Uži si voľno, za chvíľu zdoláme Biofyziku! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka, gratuluji a užívej zasloužené volno! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to si piš, že budu! :D Aspoň tento týden a pak huráá na to! :)

      Vymazat
  4. Osciloskop OMG :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky gratuluji k popiteváku, mě v létě takové štěstí nepotkalo (jestli si slyšela historky o doc. M,tak většina je pravda, je to svéráz, z vlastní zkušenosti, měli jsme ho 2 semestry na semináři a na letní pitvy z končetin a zad), ty velké už byly v pohodě (hlavně díky zkoušejícímu) a v lednu mě čeká zkouška, tak snad to s odřenýma ušima zvládnu (s histolou za zády), tobě přeju na biofyz hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Hrozně se mi ulevilo. To máš jedno, hlavně, žes to udělal teď na velkých pitvách :) Teď už uděláš "jen" zkoušku a taky histolku a bude fajn! Budu držet palce.
      Ano docent M. v pátek vyházel skoro všechny, takže tomu naprosto rozumím :/

      Vymazat
    2. :D Nechci znít škodolibě, ale hrozně se těším na tvoje dojmy z histologie, když jí teď tak familiárně říkáš 'histolka'.. U nás to byl poměrně dost nenáviděný předmět, i když H vás už myslím nezkouší, takže to budete mít o něco lehčí :D. Každopádně hodně štěstí s biofyzikou, hlavně si jí nekaž Vánoce, jak jsem to já (jako vyděšená malá medička) udělala.

      Vymazat
    3. V tom je možná takový mírný ironický podtext :D Ale myslím si, že mě to bude pěkně srát, no :D Jsem na to docela zvědavá, slyšela jsem, že prý ta zkouška bude písemná, ale vůbec nevím, co je na tom pravdy. No, s biofyzikou si teď hlavu nedělám, ale od příštího týdne se to musím začít pořádně učit, snad to všechno zvládnu :)

      Vymazat
  6. Jééé, šikovná, gratuluju a taky zdravím :D Bylo mi jasný, že to uděláš :)

    Snad sis dala o Vánocích pořádný voraz, teď to půjde všechno úplně samo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkujiii :D Ano, dala a teď se nemůžu dostat do učícího režimu! Hrůza :D

      Vymazat

Okomentovat