Poslední detaily k "Meetingu"

Omlouvám se, nestíhám!!! :(
Momentálně se mi nakupilo dohromady tolik věcí, že jsem úplně zapomněla hodit sem ještě info k Meetingu, protože to beru jako hotovou věc.

Po pečlivé poradě jsme rozhodli, že Meeting bude přeci jenom venku. Jsme odolní, mladí a rádi se trošku zchladíme a fotky budou mnohem hezčí, tím pádem platí plán A - sraz o půl 2 na Svoboďáku u orloje (nebo jak to nazval spolužák big black di*k).

http://vignette3.wikia.nocookie.net/necyklopedie/images/e/ec/Brn%C4%9Bnsk%C3%BD_Orloj.jpeg/revision/latest?cb=20160127231642

Předpovědi počasí jsou více než příznivé! Pršet nemá, což je super....

Hlídám to asi od pondělka a upřímně, už mi z toho hrabe!

....přesto budu v ruce držet deštník s nápisem "StayNadšená" a podle toho mě poznáte.
Tak doufám, že se najdeme a všechno to dobře dopadne.

Já a mí pomocníci (představím vám je na místě) vás odvedeme na Špilberk, kde si rozložíme deky, jídlo a budeme hodovat a bavit se. Nejsme žádné čuňátka, takže s sebou si vemte i nějakou igelitku na odpadky.

Celou akci bude fotit má kamarádka - fotografka, které chci ještě jednou touto cestou moc poděkovat ♥

Stručný program:
- sraz u orloje 13:30 (možná dorazím mírně později 13:35 jsem tam) - 13:45 odcházíme na Špilberk
- příchod na Špilberk, uvítání
- popovídáme vám naše zkušenosti z prváku, zážitky, pocity,...
- zahrajeme si krátkou hru
- a zde (ale i v průběhu našeho povídání) bude čas na vaše otázky
- rozdáme si překvápko, poznačím si účast
- a bude následovat volná zábava :)

Doufám, že se těšíte, já už se totiž moc moc těším. Zítra to bude skvělé.

Tak "dobrooooou", já jdu ještě pracovat.

Komentáře