Přípravný kurz Bmedic

Prváčkům jsem se myslím věnovala teď poměrně hodně, tak zase nastal čas začít se věnovat vám, budoucím uchazečům.

(Ve skrytu duše si začínám uvědomovat to, že uběhl další rok, že JÁ jsem o rok starší a začínám přemýšlet nad svou smrtelností a smyslem života... pane bože, vždyť já budu stará....já JSEM stará. A všichni jednou umřeme... Katastrofa. Hrůza.)

... na to však momentálně není prostor, protože bych vám chtěla představit jednu úplnou pecku, která se mi náhodně "dostala pod ruku". Já mám vždycky takové štěstí, že k něčemu přijdu jako slepý k houslím, když to ani sama nepotřebuju, ale zase to pomocí mě může pomoct druhým lidem - právě vám.

Jednou z mých teorií, jak jsem psala i v motivačním dopise pro současné prváčky (dozvíte se ve veeelkém článku o Meetingu), je to, že pokud budeme spolupracovat svět bude mnohem hezčí místo a budeme se cítit líp my, ale i naše okolí. 
Proto když mě oslovil spolužák z ročníku, jestli bych se koukla na jejich nový projekt, neváhala jsem. 
Jednalo se o přípravný kurz, který letos otevírají ještě spolu s dalšími dvěma mediky. Všechny informace jsem si pozorně prostudovala a pak jsem s pocitem ukřivdění naštvaně zaklapla noťas. 

"Proč, do p*dele něco takového nebylo, když jsem chtěla na medinu poprvé já?! Naprosto ideální kurz pro lenochy s černým svědomím."

Nu, bohužel, já měla smůlu, ale vy ji mít nemusíte. Kdybych tehdy věděla o takovém kurzu (a takový kurz by fungoval), neváhala bych a dokonce bych ho i upřednostnila před ofiko přípravným kurzem od LF MU, který mi, bohužel, moc nedal.

www.bmedic.cz
Podrobné informace o kurzu najdete na této webové stránce.

A proč bys ho zvolila?

Individuální přístup. Ve třídě máte max. 15 lidí. Ve skupině 15ti lidí máte čas na otázky, na vysvětlování příkladů, detailně se můžete na všechno zeptat, probrat to, čemu nerozumíte atd. 
Ve srovnání s přípravným kurzem od LF MU, který probíhá jako obrovská přednáška, by to pro mě bylo rozhodující.

Druhá věc je ta, že píšete 8 průběžných testů a jelikož nechcete vypadat jako naprostí idioti, začnete se na to poctivě připravovat.

A závěrečná simulace přijímaček, o té ani nemluvím, protože je to další naprostá bomba. Prostě si to zkusíte i de facto s tím stresem (vidíte vedle sebe konkurenci) a máte zdravou chuť jít dál. Pak na normálních přijímačkách už víte, co čekat a jste relativně ok. 

Lektoři

Jak jsem psala, Ondra je můj spolužák z ročníku, Lucka je slečna také z mého ročníku a už dlouhou dobu se sledujeme na instagramu a Jonáše neznám, je z vyššího ročníku. Slyšela jsem, že Lucka a Jonáš mají dokonce program P-Pool, což je něco pro strašně moc chytré lidi, takže opravdu věřím, že mají schopnost vás něco naučit.
Je taky nutno dodat, že minulý rok už doučovali na přijímačky na medicínu, jen pod jinou firmou. Můžete si na jejich stránkách přečíst také reference - tady.

Tak a teď se přesuneme k prvnímu překvápku, které dnes pro vás mám. Cena kurzu je 6900 Kč s tím, že pokud zadáte do poznámky k objednávce kód StayNadšená cena kurzu bude o 500 Kč nižší, tedy 6400 Kč.

A to si myslím, že se vyplatí, protože v ceně máte ještě brněnské modelovky, které byste stejně museli kupovat. Ofiko kurz Masárny stojí 5900 Kč, tzn. tento kurz je o 500 Kč dražší po slevě.

Proč nám to říkáš?

Kdybych si nemyslela, že vám to pomůže, nepíšu o tom. Nejsem člověk, který se nechá jen tak ukecat, aby někomu udělal reklamu, jenže... sama jsem chodila na přípravný kurz od MU, nebyla jsem spokojená, hodně lidí, co znám nebylo spokojených (berte to jako objektivní kritiku), ať už to byli lidi, co se dostali i co se nedostali. Samozřejmě, neviním z toho ten kurz, byla to jen a jen MOJE blbost, že jsem se neučila a právě kdybych chodila sem, tak by mě to aspoň donutilo a možná by byl celkový výsledek úplně jiný. 

Jestli chcete někam dát peníze na přípravu, dejte je radši sem. Na brněnské přijímačky je ten kurz dělaný. A co si budem, většina z nás jsou lenoši z černým svědomím a někdo nás do toho, abychom makali musí donutit, zkrátka musíme mít ty správné podněty.

Pokud jste si již zaplatili oficiální kurz od MU, myslím, že není pozdě ještě pouvažovat nad změnou, ale samozřejmě je to jen a jen na vás. 
Nemám zapotřebí nikoho nutit nebo přemlouvat, jen vám chci představit jiné možnosti a dle mého názoru, také lepší možnosti.

A úplně nakonec máte ještě jeden malý dárek, dárek právě od lidí z Bmedic - testy z přijímaček na LF MU z roku 2008 a 2012.
Rozhodně je přidejte ke své přípravě, myslím, že vám taky pomůžou.

Tohle je jen ukázka ze zadní strany letáčku, celý test můžete sehnat na zmíněné webové stránce.

Ke stažení zde
Heslo: bmedic


Malé moudro na závěr:
Příprava je o tom, jak se k ní postavíte vy, ne kurz. Pokud si budete hrát celou dobu v hodinách na mobilu, nic se nenaučíte. Pokud se budete připravovat svědomitě, na rok jste tam!

Jestli se někdo rozhodnete kurz absolvovat, potkáme se na první - úvodní hodině, kam se přijdu moc ráda kouknout a můžeme pokecat. A také od vás budu chtít recenze, a když nebudou dobří, propagace už nebude žádná a odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil, ale myslím, že nic takového nehrozí :)
Oni moc dobře ví, jak vám je a čím si procházíte. Taky to zažili.

Mějte se krásně. 
Zatím Nadšená


Komentáře

  1. Chtěla jsem se jen zeptat, ten kurz doporučuješ lidem asi jen z okolí Brna viď? Když chci dělat přijímačky na medicínu do Prahy, tak je to asi hloupost, že? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky 😊 Oni se zaměřují hlavně na příjimačky do Brna, ale samozřejmě probírají učivo od začátku a vysvětlují proč to tak je. Pokud se chceš hlásit do primárně do Prahy, možná by byl jiný kurz vhodnější 😉

      Vymazat
  2. Ahoj :) ja som práve rozmýšľala nad prípravným kurzom od MU, ale tento sa mi páči omnoho viacej:) Chcela som sa spýtať či nejak nevadí, že som Slovenka? Lebo už som sa párkrát stretla s tým, že vám Slováci zaberajú miesto a tak. :/ Tak len či si sa stretla s niečim takým aj na škole alebo kurze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) ja som práve rozmýšľala nad prípravným kurzom od MU, ale tento sa mi páči omnoho viacej:) Chcela som sa spýtať či nejak nevadí, že som Slovenka? Lebo už som sa párkrát stretla s tým, že vám Slováci zaberajú miesto a tak. :/ Tak len či si sa stretla s niečim takým aj na škole alebo kurze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) ja som práve rozmýšľala nad prípravným kurzom od MU, ale tento sa mi páči omnoho viacej:) Chcela som sa spýtať či nejak nevadí, že som Slovenka? Lebo už som sa párkrát stretla s tým, že vám Slováci zaberajú miesto a tak. :/ Tak len či si sa stretla s niečim takým aj na škole alebo kurze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Viděla jsem, žes mi psala víc komentářů, ale odpovím na ten "anonymní" a zbytek zveřejňovat nebudu. Kurz od Bmedic je skvělý, já ho můžu stále jedině doporučit :) Nikdo se na Slováky nedívá tak, že zabírají místo ;) Je to pro všechny a všechny tam rádi přijmou, je to hlavně o tom, kdo si to dřív objedná a zaplatí, nedělají se žádné preference a v Brně se ke Slovákům chováme hezky a normálně se s nimi bavíme. Jasně, sem tam třeba někdo bude mít narážku atd., ale toho si nesmíš všímat. V konečném důsledku je to fakt dobré ty naše vztahy :) Nicméně, kdyby si o kurz měla zájem, můžeš opět i letos využít slevový kód "StayNadšená" a dostaneš 500 Kč slevu :) Přihlašování bude cca od poloviny června a kdybys měla nějaké dotazy, neváhej napsat na email zatimnadsena1@gmail.com :)

      Vymazat
    2. Ja som písala iba tento príspevok tak to čo myslíš bol asi niekto iný :) Ale ďakujem, že s mi to vyjasnila lebo tento kurz mi príde naozaj lepší a pozerala som si aj tú stránku a keď sa bude dať tak sa tam prihlásim takže ďakujem :) a inak máš naozaj super blog a veľa vecí mi veľmi pomohlo :)

      Vymazat
    3. Přišel mi 3x ten stejný, cos psala a 2x byl pod tvým jménem a jednou pod anonymem :D :) Myslím si, že uděláš o hodně líp, když si objednáš Bmedic než třeba oficiální od LF MU, protože tady je to všechno mnohem osobnější, můžeš se ptát na otázky a tak. Samozřejmě učit se musíš sama, ale počítám s tím, že to samozřejmě víš a jsi na to připravená :) A děkujuu za pochvalu blogu ♥ Vždycky mě to potěší! :)

      Vymazat
  5. Jaaj sorry😂😂 to som nechcela 😃 No to sa mi presne páči, že je tam menej ludí 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí :D :)) Jasně, jasně :)) Jakože, jak říkám, kdybys chtěla, přihlašování bude spuštěno někdy v červnu a pokud bys chtěla tu slevu, tak do poznámky hoď StayNadšená :)

      Vymazat
  6. Ahoj, platí ještě sleva na kurzy bmedic?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, bohužel sleva letos neplatí, nicméně Bmedic kurz je pořád pro Brno nejlepší! 😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat