Shrnutí květnového šílenství

Dneska to bude fakt jen velice krátké a stručné - prostě přežívám :)

Minulý měsíc - duben - přinesl spoustu zajímavých věcí, o které bych se s vámi postupem času moc ráda podělila. 
Zúčastnila jsem se Světového dne zdraví, který bych naprosto nejlepší, další víkend mě čekala Propedeutika v praxi ♥ (o tom budou potom samostatné článečky) a naučila jsem se částečně čelit hejtrům. 



Momentálně trávím veškerý svůj volný čas tím, že se učím na zkoušku z fyziologie a všechno si to poctivě procházím a vážně se moc snažím. 

Zkoušku dala velice brzy (datum zatím neprozradím), nicméně se docela začínám bát a uvidíme, jak to dopadne, snad dobře.



A proč jsem to udělala? Hodně mě nervuje spousta lidí na termínech, tím pádem jsem to chtěla mít co nejdřív z krku (časově) a v malém (velice komorním) počtu a ne někde čekat vyklepaná celý den se sympatikem na plné obrátky a hladinou adrenalinu a kortizolu v krvi takovou, že bych utekla před medvědem Grizzly. Navíc mi tyto mé "stavy" znemožňují dát si ten den kafe, v hlavě mám přetlak, že se mi jde rozskočit a kolikrát to dopadne ještě tak, že jsem bez oběda a moc nerada bych paní profesorce na potítku vysvětlovala, že na mě zrovna přicházejí hladové kontrakce A CO TO TY HLADOVÉ KONTRAKCE JSOU... 
Takže doufám, že to bude probíhat tak nějak krásně, že si napíšu ráno testík, pak půjdu hned na praktickou a hned bez čekání na ústní a ne jako na histologii, kde jsem přišla v 7:30 a odcházela ve 13:30. 

Btw. Z následujících fotek aspoň vidíte, jaký jsem magor. Berte to prosím s rezervou, prostě se mi to tak podařilo nafotit. Učím se z vypracek + si do nich dopisuju věci z Lindy :)



V úterý mě čeká poslední test z fyziologie + ještě musím úspěšně opravit to EKG (4. test), abych dostala zápočet a byla připuštěná ke zkoušce (hahaha), uvidíme, jak to vůbec dopadne, jelikož podle posledních zpráv zatím celý fyziologický ústav absolutně netuší, jak budou ty opravy probíhat, a každý tvrdí něco jiného (jo, zase jsme pokusní králíci a moc by mě naštvalo, kdyby ty testy příští rok zrušili úplně, což se klíďo může stát - no offense).



Následující pondělí 15.5. mě čeká poslední test z biochemie, který musím napsat na dost vysoký počet bodů, abych se vyhnula zápočťáku, který by se mi tento semestr moc psát nehodil, takže se posnažím naučit se na to co nejlíp, přece jen jsou to "jen" 3 témata, takže by to SNAD mohlo vyjít :)



Hned po biochemce mě v pondělí čeká i mikrobiologie - zápočtový test, který musím napsat na 6/10 bodů a vážně vůbec netuším, kdy se na to budu učit (asi bych měla začít, hm ... ), ale doufám, že to bude to nejmenší. 



Momentálně jsem ve stavu, kdy mám hotové 2 předměty, kde jsme zápočet dostali za docházku (propedeutika) a za velice easy testík (teoretické základy ... ), nicméně, i kdybych další průběh semestru a zkouškového fakt regulérně posrala, potřebuju už dostat jen jeden zápočet k tomu, abych postoupila do dalšího semestru a byla ofiko studentem ještě někdy do února, což si myslím, že snad nějak půjde - takže jupíí, jdeme bouchnout šampus, protože Nadšená jde do třeťáku! :)
(A velice doufá, že tam půjde s čistým štítem = všechny zkoušky hotové!)



Ve zkouškovém mě (doufám) čeká taková jedna akcička a to pomoc s hlídáním vás na přijímačkách. Vážně doufám, že mě vyberou a setkám se třeba i s některými svými čtenáři ♥ 
Dozvím se to do konce května a pak vám dám vědět.



Zkouška z biochemie je zatím velice v nedohlednu (mám ji přihlášenou na 29.6.) a uvidím, jestli si ji posunu dopředu nebo ne, zatím to neřeším (i když bych asi měla omgg)...

Takže to by bylo dnes ode mě všechno, je to vážně jen shrnutí toho, co mě čeká teď a proč se vám tolik neozývám na stories a na blogu (mrzí mě to), ale vážně nemám čas a snažím se v každé volné chvíli učit :(

Vám všem, co se chystáte maturovat a na přijímačky, ale i medikům z jiných fakult držím moc moc palce ♥ 
Aby vám to všechno krásně vyšlo, tak, jak si přejete a kdybyste měli nějaké otázky a problémy, dejte vědět buď na ask nebo na email :)

Btw.: V průběhu června bude spuštěno přihlašování na přípravný kurz Bmedic 2017/2018. Kdybyste náhodou měli zájem, určitě se mi ozvěte na email, budu posílat hromadné info! :)

Papa ZN.

Komentáře