čtvrtek 22. června 2017

Bmedic - Celoroční přípravný kurz 2017/2018

Článek jsem chtěla napsat až o prázdninách, ale vzhledem k tomu, že je o kurz velký zájem a místa rychle mizí jsem se rozhodla, že ho zveřejním už teď.

Letos se opět otevírá CELOROČNÍ PŘÍPRAVNÝ KURZ od Bmedic.
Psala jsem o nich minulý rok docela dost podrobný článek a pořád si myslím, že jsou skvělí. V průběhu prázdnin zde přibudou i recenze od lidí, kteří jejich kurzy absolvovali, a kteří můžou objektivně posoudit kvalitu výuky a to, co jim kurzy daly či nedaly. Já zde mám pro vás zatím takovou malou ochutnávku:

Nejdříve jsem se hodně rozmýšlela, jaké to tam bude. Kurzy byly o 1000 Kč dražší než kurzy přímo Masaryčky. Nakonec jsem se rozhodla do toho investovat kvůli malému počtu lidí ve skupinkách (cca 12) a tomu, že to učí medici, kteří ty přijímačky dělali a chápou, jak se cítíme.
Tyto kurzy mě vážně nezklamaly. Dělali jsme různé testy se záludnými otázkami a kdykoliv jsem se mohla na cokoliv zeptat, klidně i 3x. Všichni byli ochotní mi to vysvětlit.
Předtím jsem to nevěděla, ale kurzy jsme měli i častěji než na Masaryčce, takže mě to jen utvrdilo ve správné volbě. Samozřejmě jsme měli neustále k dispozici materiály k učení (které jsou velmi pěkně zpracované). Plus ještě k tomu všemu byla v ceně i učebnice s testovými otázkami a závěrem kurzu přijímací zkoušky nanečisto. 
Já osobně jsem dosáhla svého cíle a myslím, že mi k tomu kurzy velmi pomohly

Všechny detaily o kurzu najdete na oficiálních stránkách www.bmedic.cz a zde přikládám článek, který jsem o kurzech psala minulý rok klik .

!!!POZOR!!!

I letos platí promo kód - pokud si objednáte Celoroční kurz od Bmedic (cena 6900 Kč) a zadáte do poznámky při objednávce "StayNadšená", obdržíte slevu 500 Kč - konečná cena tedy bude 6400 Kč.

Nabídka je časově omezená - platí pouze do konce srpna.

SOBOTNÍ KURZ JE JIŽ NAPLNĚN, PROMO KÓD NELZE VYUŽÍT NA JINÉ KURZY!

Sobotní kurz je sice naplněný, ale pravděpodobně se bude otevírat další kurz v jiný den, takže pokud máte stále zájem, určitě sledujte oficiální stránky kurzu www.bmedic.cz - je zde také možnost nechat si poslat informace přímo na email :)

Přeji vám, ať jsou kurzy k užitku a pomůžou vám při učení na přijímačky!!! 

Zatím Nadšená

4 komentáře:

  1. Ja byV na ty kurzy šla, ale rodiče řekli, že bude lepší, když se budu učit doma, když jsem už byla na kurzech na masarycce tento rok (příští rok maturita a prijimacky). Dají se prijimacky zvládnout i jen doma společně s doporučenou literaturou?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky 😊 Kurzy Bmedic jsou už stejně bohužel plné, ale v současné době se lektoři snaží zajistit zvýšení kapacity, tak uvidíme. Určitě se dá naučit se na přijímačky jen doma, jenže ne každému to jde a ne každý na to je. Já tě neznám, nedokážu odhadnout co je v tvých silách a jak na tom jsi a budeš, musíš si to rozhodnout a tak nějak rozumně rozvrhnout na příští rok sama. Každopádne držím moc palce!!😊

      Vymazat
  2. Zítra držím palce :)

    OdpovědětVymazat